mandag 24. oktober 2011

Oppgave 5

Vi fikk velge i mellom noen oppgaver, og jeg valgte oppgave 5.

Bilde 1
Det orginale bildet av Frode, som ble tatt under paraplyoppgaven bak ica i Eikelandsosen.


Redigerte
Her har jeg fjernet den orginale bakgrunnen, forsterket fargene litt, tatt bilde svart\hvitt, laget tornadoen mørkere, og skyggen på huset sterkere.


Bilde 2
Er også av frode, som ble tatt under paraplyoppgaven. Bilde er tatt bak ica i Eikelandsosen.


Redigerte
Her fant jeg 2 smurf's som jeg limte inn i bilde, og ordnet på levels. jeg satte Filter på også. [Sponge]


Bilde 3
Det orginale bilde ble også tatt under paraplyoppgaven, og ble tatt bak Fusa Vgs.


Redigerte
Her begynte jeg med og ta bilde svart\hvitt, så farget jeg paraplyen og stilte inn fargene. Så gikk jeg på shadow\Highlight.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar