tirsdag 8. november 2011

Surrealistisk sjølvportrett

Vi var så heldige og fikk velge en oppgave til, Jeg valgte oppgave 7, Surreakustusk sjølvprotrett.


Redigeringen begynte sånn:
Jeg begynte med og finne bakgrunnen, Så redigerte jeg vekk "mario player 1" ved og bruke verktøyet "clone". Jeg brukte dette verktøyet flere steder i bildet, jeg fjernet noe skrift som var plasert mitt i bildet, og noe annet småplukk. Jeg brukte "lassoen" for og markere ut en grøn stolpe i ett annet bilde, for og så lime det inn i dette bilde ovenfor.
 Så fant jeg noen bilder av meg selv, som jeg brukte "lassoen" i photoshop til og klippe meg ut av orginalbildene. Så valgte jeg ut plaseringene på bildene, forminsket noen.
Så redigerte jeg kontrasten og levels på meg selv. Jeg forsterket fargene i både bakgrunnen og på meg selv. Til slutt så satt jeg på ett filter "film grain".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar